Bijna terug! - Reisverslag uit Casablanca, Marokko van Hillegard & Harm - WaarBenJij.nu Bijna terug! - Reisverslag uit Casablanca, Marokko van Hillegard & Harm - WaarBenJij.nu

Bijna terug!

Door: Harm

Blijf op de hoogte en volg Hillegard & Harm

01 November 2012 | Marokko, Casablanca

Donderdag

Zo, wij zijn na een rondritje van 3500 km langs vele bezienswaardigheden weer terug in Casablanca!

Het weer was zondag gelukkig weer redelijk, zon, bewolking en een plensbui.
Onderweg was wel te zien dat er veel water gevallen is. De zee was waar strand was ook nog bruin van het zand. Een aardig stormpje hebben we dus wel gehad.

Na wat stops onderweg (zie foto's) zijn nu weer in druk Casablanca, morgen vertrek met een bus om 11.00 uur naar airport Mohammed VI voor de terugvlucht met Royal Air Maroc

Hillegard is al wezen shoppen voor het nodige ( patisserie voor haar, brood en wijn voor mij denk ik)

Het boek Marokko is na vier weken voor ons wel uit. Prachtige lange reis.
Dank voor jullie lieve en leuke reacties! De IPad was een prachtig communicatie middel.

Morgen komen we dat nog wel met een update

Harm & Hillegard

• 01 November 2012 - 23:17

Alie:

Hallo Harm en Hillegard
    Het zit er op! Een goede reis gewenst terug naar huis, en welkom in ons landje onder de zeespiegel.
    De politiek heeft hier ondertussen ook hun werk gedaan en er zijn schrikwekkende besluiten genomen. Dus ik raad je aan om de kranten maar even op de stapel te laten liggen en eerst de souveniers een plek te geven.Misschien was het de laatste keer dat jullie zo onbekommerd lang op vakantie konden gaan! Bedankt voor het mooie reisverslag en de foto's! Ik had steeds het gevoel dat ik in je rugzak zat. Misschien een nieuwe bron van inkomsten? (reisverslagen schrijven?)
    De rest hoor ik wel thuis.
    Groetjes Alie

• 02 November 2012 - 09:51

Jenny:

G'morgen Harm en Hillegard,
    Een goeie thuisreis..heb geweldig genoten van taal en beeld..die geitenfoto's geweldig!!
    De Súdwester kin op...klearrebarre hjerfst hijr!
    Grt.Jenny

• 02 November 2012 - 10:39

Carla:

Hoi Harm en Hillegard,

Ik wil jullie bedanken dat ik mee mocht genieten van jullie ontzettend leuke feuilleton met plaatjes.
    Dat wordt afkicken voor jullie en voor al diegenen die jullie reis gevolgd hebben.
    Welkom thuis.
    Groet Carla